duminică, 31 mai 2009

Excursie Franta

Anul trecut am fost in excursie in Franta pe data de 8 . V . 2008 am plecat a fost foarte frumos am calatorit cu autocarul 2 zile am mers spre Franta a fost foarte obositor dar dupa ce am ajuns acolo am vazut o alta lume o alta viata alti oameni. Am fost impresionat de ce am vazut a fost de neuitat. Am fost sa vizitam multe lucruri in Franta unul dintrre acestea a fost oceanul atlantic langa micul oras "La Baule" nu ne-am putut baga in apa pentru ca a fost foarte rece apa. Dupa intoarcerea spre Oradea am intrat si in Paris am fost sa vizitam turnu "Efel" a fost de neuitat ce am vazut in Paris. Am mers pana sus pe turn si am vazut tot Parisul. Dupa aceea am revenit in tara dupa 2 zile calatorit cu autocarul am ajuns in tara a fost de neuitat ce am vazut acolo. Mi-ar face placere sa ma duc incodata in Franta :)).

Niciun comentariu: