miercuri, 24 noiembrie 2010

Evelul model


Pentru mine elevul model este:

1. Sa ajunga la timp la scoala in fiecare zii.

2. Sa nu chiuleasca de la nici o ora.

3. Sa aiba un comportament civilizat la scola.

4. Sa de-a dovada de respect fata de profesor.

5. Sa aiba numai note foarte bune (9, 10).

-in mare parte asta ar fi dupa parerea mea un elev model.

Am avut mult timp la dispozitie sa imi dau seama care dintre colegii mei is de treaba si care nu, mi-ai mai dat seama care dintre ei este chiar un elev model si am ajuns la concluzia ca acest elev este Lazau Raul deoarece el nu chiuleste niciodata are numai note bune, tot timpul este atent la ore si nu face galagie, da dovada de respect fata de profesor si chiar se vede ca se straduieste in fiecare ora. Pasiunea lui la invatatura dupa cum am vazut este matematica acolo se descurca de minune. C-am atatea am avut de zis despre colegul meu sper ca tot asa se va tine de invatatura mai departe.

Niciun comentariu: