joi, 11 noiembrie 2010

Interviu!

Kallos Patricia are 18 ani, ea in prezent este eleva la Liceul ''Constantin Brancusi'' si pe viitor vrea sa termine o facultate de medicina. Are multe obiceiuri: citeste, scrie, este pasionata de bilogie:

INTERVIU CU KALLOS PATRICIA

Patricia spune-ne cate ceva despre tine?De unde ti-a venit pasiunea asta pentru medicina?

K.P.:Pai pasiunea mea pentru medicina provine din interesul meu pentru anatomie. Mie mi-se pare foarte interesant ce si cum functioneaza in corpul uman.

La ce facultate de medicina vrei sa intri pe viitor?

K.P.:Pai m-am gandit la facultatea de medicina veterinara sau la cea de tehnica dentara, dar de hotarat o sa ma hotarasc dupa ce o sa fiu admisa.

In ce consta admiterea la facultatea de medicina veterinara sau tehnica dentara?

K.P.:Pai la cea veterinara conteaza doar mediile din liceu respectiv media la bacalaureat (adica pe baza de dosar). Iar la tehnica dentara conteaza mediile de la liceu si de la bac dar este si o proba eliminatorie.

In ce zona a tarii se afla facultatea la care vrei sa intri? sau in ce judet ai vrea sa intri?

K.P.:Facultatea unde as vrea sa intru este in Timisoara.

In Oradea exista facultate de medicina?

K.P.:Da, este facultate de medicina generala dar nu si de medicina veterinara.

Cati ani este facultatea de medicina?

K.P.:Pai generala si veterinara au cate 6 ani iar cea de tehnica dentara are 4 ani.

Ii multumim doamnei Kallos Patricia pentru timpul acordat.

Oradea, 27 octombrie 1992. Interviu consemnat de Gal Cristian.

M-am insiprat de pe linkul acesta da click aici.

Niciun comentariu: